Wouter Verkerk van Verkerk Bartstra denkt steeds na over de ontwikkeling van concepten, de toepasbaarheid van trends en creatieve en vernieuwende elementen in je bedrijf. Methodiek om het werk in een gastvrij bedrijf makkelijker en voor medewerkers logischer te maken.

Een goed voorbeeld is het 12 stappen gastcontactplan of de briefingmethode. Een eenvoudig maar doeltreffend instrument om focus te houden op alle speerpunten van je bedrijf door de week heen. Horecateams veranderen en vragen om nieuwe manieren van sturing door Leidinggevenden.

Naast de ontwikkeling van methodiek die je team helpt op het gebied van gastvrijheid, helpen we je ook bij de ontwikkeling van je concept en het doorvoeren van periodieke conceptupdates.

Wij werken altijd met een focus op gastvrijheid, zijn altijd bezig met manieren gasten te verrassen en te verwennen. Gastvrijheid in de praktijk. Hoe doet je dat, en belangrijker, hoe gaan je medewerkers dat voor je doen?

Praktijkvoorbeelden uit Binnen- en Buitenland helpen je keuzes te maken bij de vernieuwing en update van je formule of  bij het maken van kleine aanpassingen. Wij bezoeken ieder jaar rond de driehonderd horecabedrijven. Als gast, als trainer, als voorbijganger. Als gastvrijheidsprofessionals. Wij zijn continu op zoek naar de slimme oplossingen die tegemoet komen aan de trends en eisen van de gast vandaag.

Contactformulier

    Uw naam *

    Uw e-mail adres *

    Uw telefoonnummer *

    Uw bericht *